My Minecraft Storage System Makes All Girls Go Crazy - - Minecraft Hardcore #17

Avaldati 23 veebr 2021
🧎Subscribe to become a FLOOR GANG Member here: 👉eepush.info/dash/-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Ywjoin
Get exclusive epic pewdiepie inside epic access and large 🅿️🅿️!
🥤PewDiePie Gfuel(affiliate link): gfuel.ly/31Kargr
#CodePewdiepie
✨My Stores✨
👕 Merch: represent.com/store/pewdiepie
👘 Tsuki: tsuki.market/
👔 Based: www.based.gg
🗿 100M Figurine: pewdiepie.store/
📱Customized Devices: rhinoshield.io/pewdiepie
⚙️My Setup (affiliate link)⚙️
🪑 Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
⌨️ Keyboard: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🖱️ Mouse: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🕹️ Pewdiepie's Pixelings
iOS: buff.ly/2pNG0aT
Android: buff.ly/34C68nZ
#pewdiepie #pixelings
🕹️Pewdiepie’s Tuber Simulator
iOS: apps.apple.com/us/app/pewdiepies-tuber-simulator/id1093190533
Android: play.google.com/store/apps/details?id=com.outerminds.tubular&hl=en_GB&gl=US
🎮Arkade Blaster Controller: eepush.info/link/video/q7TLgKqRgIOIb9k.html Arkade Blaster Pro! #ad
⛰️NordVPN DOWNLOAD (affiliate link)⛰️
Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get a 2-year plan plus 1 additional month with a huge discount. It’s risk free with Nord’s 30 day money-back guarantee!

Kommentaarid

  • Using the name of the Lord is a disrespect. Says in Exodus 20:7 "Thou shalt not take the name of the Lord thy God in vain; for the Lord will not hold him guiltless that taketh his name in vain."

  • What is the music on 14:42

  • Me : I think he is hacking My brain :same My arm : I need to play My foot : I need to stand My body : Finaly I can lay down

  • Which resource pack he uses??

  • This game play is so good. Especially this episode.

  • He needs raw fish

  • So no cow? *breaks keyboard*

  • 6:36 "Minecraft is so chill you know?" he says as he's jumping down from a rooftop

  • Those graphics!!😍

  • 17:37 as a subnautica veteran, that scared the absolute crap out of me

  • if can anyone tell me please tell me how to make his cape in minecraft

  • how far advanced in hardcore do you have to be before it basically feels like creative

  • I can't believe he did that to a pig after what happened to peepeepoopoo

  • Pewds legit built a factory where everything just gets sorted.

  • Guys tell me will i download minecraft to my pc or nah?

  • lets all put likes to ALL PEWDIEPIE VIDEOS so he can be more famous

  • THE OG WILL KNOW WHAT THAI IS Bfffffb 🐝

  • The leviathan sound actually got me. Don't do that in the future, please. It's fucken 3am Felix.

  • Make a zoo

  • Damn his strorage system 🥵🥵🍑

  • ok,can u stop saying bad words? bec my mom is waching (sorry mom im gonna say them,ok)

  • dude his base changed so much since episode 16, everything looks different

  • What shaders does he use?

  • Cocomelon will prevail

  • If you close recipe book you can see potion time. Also hoes work better on sponge

  • Can someone pls make a video about all this works and about how redstone generally works?😂 I mean how the system knows which items it has to put in which chest. Could explain this in a short form?

  • What EEpush channel did he get the automatic storage system from

  • does anyone know if he followed a specific tutorial?

  • ....this is the same man that used redstone as flooring.... impressed

  • Subnautica back?

  • I got goosebumps in "The big bull" Advertisment

  • 19:25 f

  • FF

  • No Legs gang here 👇

  • Arabia and Yemen 🇾🇪

  • I love you 💕😘❤️

  • I love you ❤️😘

  • I love you 💕😘

  • so factorio lets play when?

  • 10:31 Something makes me think that Pewdiepie is the voice actor of Mr. Cheese but with a voice changer lol

  • Why can’t the livestreams be public so we can actually see the huge amounts of progress we make because when you do livestreams between episodes there’s a ton of new additions in the next episode that I have no clue how they got there

  • Can you make a vedio when you build the water item thing?

  • If you open your inventory and then close the crafting book thingy you can see the potion timers.

  • Cows don't despawn!

  • F for Efficiency five

  • Sven is one of a kind

  • Is this modded?

  • I got the coolest pubg add at the beginning

  • there is a place that call basion you can find infinite gold there go there on nether

  • bruh

  • Let's be honest. We all started the game with small house with a bed and a door

  • 17:35 Lmao the Subnautica Reaper Leviathan roar!

  • Btw about your sorting system add extra chests that are for items that you do not include in the sorting system.

  • Rip furnace house

  • the

  • 10:28 just a timestamp

  • Anyone know what item sorter design on youtube he is using

  • I enjoyed your video today.Please continue to upload more fun videos!Fighting!

  • The screeching railway arthroscopically refuse because platinum consequentially apologise out a acid snake. filthy, infamous thing

  • You would enjoy Factorio way too much my dude

  • Does someone have a tutorial link for this kind of sorting system?

  • what shaders do u use?

  • You did a great job with this world of yours.

  • The pig actually turned around before it died. 😂😂

  • 17:37 - Is that sound actually from the game...? 😨😬

  • Woah... what a big change! It's impressive, really.

  • 8:58, no damage. Falls 4 blocks 8:59, takes damage?

  • You are a slave to Marzia/Tiff

  • You can not replace it.

  • Woodland mansion was Heaven!

  • I really want pewdiepie to play with dream

  • Man is a red stone god

  • Pewds: I need to make a way down Also pewds: jumps down Water bucket on his inventory: Am i a joke to you

  • 0:53 what is that?

  • But wouldn't it take longer to find the chest with that item than that item in a chest🤣

  • What texture-pack is he using?

    • @Daniel Vandvik idk I play on ps4 and ps4 doesn’t have any shaders

    • @Barstool Shots how do i Get it?

    • He’s using a shader

  • That is a big storage system

  • Lol

  • I hate you guys for years no Like

  • 17:36 What is that sound?

  • I don’t play Minecraft and I really want to understand how this sorting thing that he builded works.

  • he is pretty smart.. anyone should always have bring a cow with them.. hence milk! ..gets rid if effects of "mining fatigue"

  • Yo pewdie whats your texture pack?i want it

  • I have watched all parts of the original minecraft serie and now i watch all the hardcore ones 😌 gotta love pewds playing minecraft

  • umm you can select one item, and hold sneak and then double click the other item to mass transfer all of the beet roots to the input chest right?

  • "Babe, tell me all about what you built in Minecraft."

  • yya

  • [Comment Deleted]

  • Crazy to think I’ve been watching since I was a kid I’m 19 now and still have never been uninterested or bored watching a video

  • I'm very confused on why you need a cow

  • Can you please play skayfactory 🥺🖤

  • 17:38 he remembers the Sven incident

  • Does anyone know what type of iron golem farm he has like if there’s a video showing how to make it?

  • I need to wait untill my neighbours are out to practice my mongolian throat singing.

  • Felix if you build an iron farm in the spawn chunks it never unloads, so it never stops working

  • Felix have an Automatic Storage System 😲

  • Is this the same dude who didnt even know how to make a cobblestone generator?

    • Hmmmmmm

    • Cheers I’ll drink to that bro

    • @Zandrith Yoooooo lol vape cats are everywhere!!! We conquered the whole internet!

    • Ye yo we’re the same lol

  • Where’s BFFFTTPP?!

    • He's in the glassball and he is having a life

  • Man i love the subnautica refference at the ravine

  • TACKE IT CHILL FOR GOD SHAKE!